Back

IP-telefoniya sisteminin təkmilləşdirilməsi və Əlaqə Mərkəzi Həllinin tətbiqi

Müştəri: Xalq Bank  

 

“Xalq Bank” Azərbaycanın aparıcı korporativ və pərakəndə ticarət banklarından biridir. 2004-cü ildə yaradılan bank depozit, kredit kartları da daxil olmaqla, bütün əsas maliyyə xidmətlərini təklif edir. Bankın həm korporativ, həm də pərakəndə sektorda çoxsaylı müştərilərə xidmət göstərən 30-dan çox filial şəbəkəsi mövcuddur. 

 

Biznes çağırışları

 

Bankın müştərilərlə qarşılıqlı əlaqənin bütün digər üsullarından əlavə, gündəlik 1000-dən çox zəngə cavab verən Çağrı Mərkəzi var. Gündən-günə artan müştəri bazası köhnə Çağrı Mərkəzi həllinin mövcud imkanları ilə təmin edilə bilməzdi. Nəhayət, bankın rəhbərliyi ED QSC-ni həm IP-telefoniya, həm də Çağrı Mərkəzi həllərinin modernləşdirilməsi işini həyata keçirməyə dəvət etmək qərarına gəldi.

 

 

decoration element
decoration element

Həll

ED şirkətinin mütəxəssisləri köhnə sistemləri təhlil etdi, hədəf sistemi şərtinin layihəsini sənədləşdirdi və bir neçə vendorun sübut olunmuş sistem əsaslı həllərini təklif etdi. Bir neçə birgə texniki görüşdən və bütün müsbət və mənfi tərəfləri müəyyənləşdirdikdən sonra müştəri Cisco-nun müştərək iş həllinə əsaslanan sistemlərini seçdi. 

 

decoration element
decoration element

Biznes dəyəri

ED şirkəti tərəfindən tətbiq olunan həll müştəriyə aşağıdakı biznes dəyərini əldə etməyə imkan verdi:

 

  1. Müştəri məmnuniyyəti səviyyəsinin artması 
  2. IP-telefoniya və Əlaqə Mərkəzi həllinin tətbiqi ilə əməliyyat səmərəliliyinin yüksəlməsi 
  3. Zəngləri və interaktiv səsli cavabları optimallaşdırmaqla müştəri xidmətinin cavabvermə vaxtlarının azaldılması 
  4.  Yüksək əlçatanlığı təmin edən dayanıqlı həll yaradılması
  5.  Gələcək sistemin miqyaslanabilmə və videokonfrans tətbiqi üçün təməlinin qoyulması 


Texnologiyalar 

Cisco CUCM v12, Cisco UCCX v12