əssisədə əməliyyatların transformasiyası: Generativ süni intellekt nələr vəd edir

13th June 2023

 

əssisənin müştəriləri üçün generativ süni intellektin istifadəsi son illərdə perspektivli araşdırma sahəsi kimi meydana gəlmişdir. Bu texnologiya məzmun yaratmaqla, müştəri təcrübələrini fərdiləşdirməklə, şəkillər və videolar yaratmaqla, çatbotlar (virtual həmsöhbətlər) və virtual köməkçilər işləyib hazırlamaqla, dələduzluq hallarını aşkarlamaqla və gələcək tendensiyaları proqnozlaşdırmaqla biznes fəaliyyətlərini və məlumatların emalını dəyişdirmək potensialına malikdir.

Generativ Sİ-nin ən mühüm üstünlüklərindən biri yüksək keyfiyyətli məzmunu operativ və sərfəli şəkildə yaratmaq qabiliyyətidir. Axtarışların tarixçəsi, satınalma davranışları və demoqrafik informasiya kimi məlumatları təhlil edərək, müəssisələr öz müştərilərinə uyğun tövsiyələr, tanıtımlar və fərdiləşdirilmiş məhsul və xidmətlər təklif edə bilər. Bundan əlavə, generativ süni intellekt marketinq və reklam məqsədləri üçün şəkillər və videolar kimi vizual baxımdan cəlbedici məzmun yaratmaq üçün istifadə edilə bilər.

Generativ süni intellektin digər bir perspektivli tətbiqi çatbotların və virtual köməkçilərin işlənib hazırlanmasından ibarətdir. Bu texnologiyalar müştərilərə ani dəstək və xidmət göstərərək müştəri məmnuniyyətini artırır, eyni zamanda müştəri xidməti ilə bağlı xərcləri azaldır. Bundan əlavə, generativ süni intellekt əməliyyat məlumatlarını təhlil etməklə və şübhəli məqamları müəyyənləşdirməklə, biznesdə saxtakarlıq hallarını aşkarlamağa kömək edə bilər. 

Bir sıra şirkətlər korporativ müştərilər üçün generativ süni intellektin işlənib hazırlanmasında öncül mövqeyə malikdirlər. OpenAI, Google, Microsoft, IBM, Nvidia və Hugging Face bu sahədə əhəmiyyətli töhfələr vermiş şirkətlərdən yalnız bir neçəsidir. Bu şirkətlər hər biri özünəməxsus yanaşma və təcrübəyə malik GPT-3, LaMDA, Turing NLG, DeepSpeed, Watson Natural Language Generation, GauGAN, GPT-2 və GPT-3 kimi generativ modellər hazırlamışlar.

Yekun olaraq, generativ süni intellektin istifadəsi müəssisənin müştəriləri üçün böyük potensiala malikdir. Bu, biznesin səmərəliliyinin artırılmasına, xərclərin azaldılmasına və müştəri təcrübələrinin yaxşılaşdırılmasına kömək edə bilər. Bu sahədə araşdırmalar inkişaf etdiyindən, çox güman ki, gələcəkdə generativ Sİ-nin daha da innovativ tətbiqlərini görəcəyik.

Leyla Nəsrullayeva, Kommersiya Direktoru

 

Related articles

“Covid-19” iş tərzimizi necə dəyişdi?
6th September 2021

Covid-19 böhranı yaşam tərzimizi dəyişdi.  Bir çoxumuz  evdən işləyərək  işimizi yerinə yetirməyin yeni üsullarına uyğunlaşırıq. 

Find out more
Rəqəmsal transformasiya uğurun əsas amili kimi
2nd September 2021

Proseslərin rəqəmsala uyğunlaşdırılması və mənimsənilməsi bugünkü biznes üçün çox mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Buna görə də şirkətlər üçün rəqabətədavamlı və aktual olmaq həmişə çox vacibdir. Rəqəmsal transformasiyaya keçidi başlamaq və sürətləndirmək çox vacibdir, çünki bu, biznesə dair rəqabətdə bir addım öndə olmaq üçün yeni imkanlar yarada bilər. Satış, marketinq və müştəri xidməti kimi ənənəvi rolların transformasiyası təşkilatların müştərilərlə necə düşünməsinə və onlarla əlaqə qurmasına çox təsir edir. 

Find out more
Effektiv layihə idarəetmə hesabatının yazılmasına dair məsləhətlər.
12th June 2023

 

Layihənin idarə edilməsinə dair hesabat yazmaq çətin bir iş ola bilər, lakin bu, layihənin uğurla idarə olunmasının vacib hissəsidir. Layihənin idarə edilməsinə dair hesabatda layihənin vəziyyəti, gedişatı və ümumi icrası kimi məsələlərə dair xülasə yer alır. Hesabat sayəsində aidiyyatı tərəflər layihənin gedişatına, eləcə də yarana biləcək potensial problemlərə və ya maneələrə dair məlumat əldə edirlər. Bu məqalədə biz effektiv və məlumatlandırıcı layihə idarəetmə hesabatının yazılmasına dair bəzi məsləhətlər verəcəyik.

Find out more