“Covid-19” iş tərzimizi necə dəyişdi?

6th September 2021

“Covid-19” böhranı həyat tərzimizi dəyişdi. İnsanlar arasında məsafə saxlamaq o deməkdir ki, bir çoxumuz ilk dəfə olaraq evdən işləyirik və işləməyin yeni tərzinə uyğunlaşırıq. “Covid-19” epidemiyası şəraitində bir çox müəssisələr üçün məsafədən işləmək işçilərin iş başında olması üçün yeganə mümkün alternativə çevrildi.

Məsafədən iş zamanı video-konfranslar səmərəli əməkdaşlıq etmək üçün vacib rol oynayır. “Microsoft Teams”, “Webex”, “Zoom” və digər əməkdaşlıq platformaları gündəlik həyatımızın bir hissəsinə çevrilib. Koronavirus pandemiyası zamanı videokonfrans qrup görüşlərinin, konfransların, vebinarların, təlimlərin və ya hətta əməkdaşlar arasında sadə ünsiyyətin xüsusi vasitəsinə çevrildi.

Bu texnologiyalar sayəsində tarixdə evdən işləmək üçün ən ideal şərait yarandı. Lakin bu inanılmaz faydalı texnologiyadan istifadə tam təhlükəsiz və etibarlı hesab edilə bilməz. Videokonfrans həllinin seçimi həmişə xüsusiyyətlər arasında uzlaşmadır. Və bu, digər tərəfdən təhlükəsizlik və məxfiliyə uyğun gəlir.

Performans və əlçatanlıq, funksiyalar (audio/video, sənəd mübadiləsi, lövhə, anketlər və s.), platformalar (smartfonlar, kompüterlər, görüş otaqları, telefon zəngi və s.) və mövcud bant genişliyi (genişzolaqlı və ya məhdud) kimi texniki məhdudiyyətlər kimi istifadəçi tələbləri şifrələmə, girişə nəzarət, uyğunluq, istismarın azaldılması və başqaları kimi təhlükəsizlik tələblərinə qarşı ölçülməlidir.

Səmərəli həll isə yuxarıda qeyd olunanların hamısının incə balansıdır. Əgər olduqca təhlükəsiz həll məsafədən işləyən işçinin təməl rabitə ehtiyaclarını ödəmirsə, deməli bu həlldən istifadə faydalı deyil. Eynilə, müvafiq təhlükəsizlik səviyyəsini təmin etməyən çoxfunksional həlli seçmək də düzgün deyil. Platformaların videokonfrans üçün uyğunluğunu qiymətləndirərkən yadda saxlamalıyıq ki, “təhlükəsiz” termininin dəqiq tərifi yoxdur.

Təhlükəsizlik xüsusi istifadə halı üçün uyğun məxfilik, bütövlük və əlçatanlıq səviyyəsini təmin etmək qabiliyyətidir. Başqa sözlə, hər hansı bir rabitə platformasının kifayət qədər təhlükəsiz olub-olmaması sualına vahid cavab yoxdur - bu, kim tərəfindən və nə məqsədlə istifadə edilməsindən asılıdır.

ED öz növbəsində iş ilə bağlı videokonfransdan müvafiq istifadəni həyata keçirdi və müştərilər üçün maneələri həll etdi. Xidmətlərimizin və məhsullarımızın arxasında duran komandanın dəstəyi ilə portfelinə həm Bulud, həm də On-prems həlləri daxil olan “Cisco”, “AVAYA”, “Microsoft”, “Zoom” kimi qlobal şirkətlərlə peşəkar tərəfdaşlıq təcrübəsi qazandıq.

Related articles

Rəqəmsal transformasiya uğurun əsas amili kimi
2nd September 2021

Proseslərin rəqəmsala uyğunlaşdırılması və mənimsənilməsi bugünkü biznes üçün çox mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Buna görə də şirkətlər üçün rəqabətədavamlı və aktual olmaq həmişə çox vacibdir. Rəqəmsal transformasiyaya keçidi başlamaq və sürətləndirmək çox vacibdir, çünki bu, biznesə dair rəqabətdə bir addım öndə olmaq üçün yeni imkanlar yarada bilər. Satış, marketinq və müştəri xidməti kimi ənənəvi rolların transformasiyası təşkilatların müştərilərlə necə düşünməsinə və onlarla əlaqə qurmasına çox təsir edir. 

Find out more
“Dünya Limanları Konfransı – 2018” çərçivəsində Bakıda sərgi təşkil olunub
9th May 2018

Mayın 9-da Bakıda “Dünya Limanları Konfransı – 2018” çərçivəsində sərgi təşkil edilib.

Find out more
ARDNF təhlükəsizlik monitorinqi xidmətlərinin provayderini seçir
23rd February 2018

ED Azərbaycan Dövlət Neft Fondunun (ARDNF) volatilliyin idarə edilməsi və təhlükəsizliyin monitorinqi xidmətlərinin satın alınması üçün elan etdiyi tenderin qalibi olub. Bu barədə tender komissiyasının fevralın 23-də yaydığı məlumatda deyilir.

Find out more