Rəqəmsal transformasiya uğurun əsas amili kimi

2nd September 2021

Rəqəmsal transformasiya uğurun əsas amili kimi

Proseslərin rəqəmsala uyğunlaşdırılması və mənimsənilməsi bugünkü biznes üçün çox mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Buna görə də şirkətlər üçün rəqabətədavamlı və aktual olmaq həmişə çox vacibdir. Rəqəmsal transformasiyaya keçidi başlamaq və sürətləndirmək çox vacibdir, çünki bu, biznesə dair rəqabətdə bir addım öndə olmaq üçün yeni imkanlar yarada bilər. Satış, marketinq və müştəri xidməti kimi ənənəvi rolların transformasiyası təşkilatların müştərilərlə necə düşünməsinə və onlarla əlaqə qurmasına çox təsir edir. Yeni texnologiyanın tətbiqi ilə təşkilatlar öz bizneslərini necə idarə etdiklərini yenidən yoxlamaq imkanı əldə edəcəklər. Bu, öz növbəsində, lazımi təkmilləşdirmə üçün imkanlar yarada bilər və onlara müştəri təcrübəsini təkmilləşdirməyə və əvvəllər heç vaxt əlçatan olmayan sənaye sahələrinə yayılmağa imkan verə bilər.

Biznesdə uğur qazanmaq üçün rəqəmsallığı mənimsəyən və gələcək üçün yaratdığı çətinlikləri və imkanları nəzərə alan dörd sənaye diqqətli araşdırma tələb edir: kommunal xidmət operatorları, telekommunikasiya, maliyyə və texnologiya.

Kommunal xidmət operatorları

Məlumdur ki, müştəri təcrübəsinin idarə edilməsi və strategiyası zəng mərkəzinin inkişafı üçün çox vacibdir. Məhz bu səbəbdən “müştəri mərkəzli” olmaq əsasdır. Bunu nəzərə alaraq müştərilərin aşağıdakı kimi xidmətlərə ehtiyacı var:

•         Problem bilet sisteminin tam avtomatlaşdırılmış həlli və problemlərin aradan qaldırılması prosesi ilə rəqəmsal zəng mərkəzi;           

•         Sənəd dövriyyəsi, ERP, anbar və satınalma daxil olmaqla bütün daxili proseslərin avtomatlaşdırılması;

•         Hesablama və doldurma sistemləri;

•         Məlumat mərkəzi.

Telekom

McKinseyin fikrincə, mənfəət marjası ilə telekommunikasiya sənayesi üçün İT-nin beş sahəsi arasında güclü korrelyasiya var:

•         Güclü istehlakçı analitikası;

•         Sifarişin idarə edilməsinin rəqəmsallaşdırılması;

•         Özünə xidmət CRM;

•         Sadələşdirilmiş İT interfeysləri;

•         Biznesin avtomatlaşdırılması.

 

Telekommunikasiya şirkətlərinin dərinliklərinə varsaq, görərik ki, daha çox müştəri mərkəzli olmaq üçün təcrübələrini dəyişdirməlidirlər. Bunu edənlər rəqəmsal transformasiyanın təqdim etdiyi imkanlardan istifadə etmək üçün daha yaxşı mövqe tutacaqlar.

Maliyyə

Aydındır ki, texnologiya məlumatlılığı ətrafımızdakı hər şeyi dəyişdirir. Və belə bir sual yaranır: “Texnologiya maliyyənin gələcəyini necə formalaşdıracaq? Bulud hesablamaları, analitika və robototexnika kimi texnologiyalar bank və maliyyənin əsasını dəyişdirən ən innovativ rəqəmsal alətlər sırasındadır. İndi, maşın öyrənməsi və robotlar ələ keçirdikcə insan səhvinin baş vermə ehtimalı daha azdır. Maliyyə idarəçiliyi insanların barmaqlarının ucundadır və rəqəmsallıq bütün qarşılıqlı əlaqələrin mərkəzindədir. Nəticə etibarilə, mobil bankinq proqramlarından və ağıllı bankomatlardan virtual köməkçilərə və "chatbot"lara qədər maliyyə və bankçılığın gələcəyi sürətlə formalaşır. Tezliklə bank işində insan gücü minimum səviyyəyə enəcək. Robotlar nəinki işi daha sürətli yerinə yetirə bilər, həm də onların üstün istifadəçi təcrübəsi təklif edə biləcəyinə dair geniş fikir birliyi var.

Texnologiya

Gözlənildiyi kimi, texnologiya şirkətləri rəqəmsallaşmanın ən qabaqcıllarıdır. Rəqəmsal transformasiyaların əsas diqqət çəkən sahələri bunlardır:

Bulud hesablamaları – Bu, şirkətlərə daha yaxşı istifadə etmək üçün məlumat anlayışlarını yerləşdirməyə kömək edir, eyni zamanda biznes modellərini və əməliyyatlarını dəyişdirməyi asanlaşdırır.

Çevik istehlak - Bu yanaşma vahid xərcləri azaldır və "istəndikcə ödə" modellərinə imkan verir. Nəhayət, çevik istehlak müştəri münasibətlərini gücləndirir.

Koqnitiv hesablama – Hələ davam edən bir iş olsa da, koqnitiv hesablama məhsulları təkmilləşdirir, xidmətləri asanlaşdırır və şirkətlərə maşın öyrənməsinin potensialından istifadə etməyi öyrənərkən daha məlumatlı qərarlar qəbul etməyə imkan verir.

Bu dörd aparıcı sənaye hələ dəyişikliyi qəbul etməyən və öz səyahətlərində digər sənayelərə, bizneslərə və brendlərə ilham verməyən şirkətlər üçün mühüm dərslər təklif edir. Metodlar və mədəniyyətlər fərqli olsa da, hər bir sənaye ümumi məqsədi paylaşır: “Müştəriyə xidmət etmək”.

Bu inkişaflardan irəli gələn və ənənəvi İT-yə təkan vermək üçün ED Satış və Layihə İdarəetmələri komandası müştərilərinə rəqəmsal transformasiya imkanlarını anlamağa və optimallaşdırma üçün texnoloji həllərdən istifadə edərək gündəlik biznesdə nəticələri maksimuma çatdırmağın yollarını araşdırmağa kömək edir.

Bizim yanaşmamız iri və kiçik müştərilər üçün şirkətimizdəki bütün rollarda davamlıdır: müştərini birinci yerə qoyun və onlara imkanlar dünyasını göstərin. Biz qabaqcıl düşünən bizneslər üçün hazır konsepsiyaları həyata keçirməyə sadiqik və lozunqumuz Aparıcı biznes üçün İT sahəsinə rəhbərlik etməkdir!

 

Related articles

“Covid-19” iş tərzimizi necə dəyişdi?
6th September 2021

Covid-19 böhranı yaşam tərzimizi dəyişdi.  Bir çoxumuz  evdən işləyərək  işimizi yerinə yetirməyin yeni üsullarına uyğunlaşırıq. 

Find out more
Tips for writing an effective project management report.
12th June 2023

Writing a project management report can be a daunting task, but it is an essential part of successful project management. A project management report provides a summary of project status, progress, and overall performance. It helps stakeholders understand how the project is progressing and provides insights into potential problems or roadblocks that may arise. In this article, we will provide some tips on how to write a project management report that is effective and informative.

Find out more
Successful scheduling is a necessity to deliver the project without any delays.
12th June 2023

The successful completion of the project within the estimated duration is the main target to many schedulers. This will cause the contractor to gain more reputation, and the owner will start to reap the revenue from the project. Thus, effective scheduling of projects is a crucial aspect of management to avoid any delay and deliver the project within the estimated time, cost, and quality.

Find out more