“Dünya Limanları Konfransı – 2018” çərçivəsində Bakıda sərgi təşkil olunub

9th May 2018

 

Mayın 9-da Bakıda “Dünya Limanları Konfransı – 2018” çərçivəsində sərgi təşkil edilib.

“Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarəti Limanı” QSC-nin Baş direktoru Taleh Ziyadov Azərbaycan tərəfindən açılış mərasimində iştirak edib.

Sərgidə “Quançjou”, “KazMorTransFlot”, ED, Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi, “Talesun”, “Paka Engineering”, “Pasha Bank”, “Osaka Port”, “Bremenports” və digər şirkət və limanların nümayəndələri iştirak edirlər.

“Dünya Limanları Konfransı - 2018”, 8-11 may tarixlərində Bakıda  keçirilir. “Dünya Limanları Konfransı - 2018”in əsas mövzusu “Gələcəyin Limanları: qovşaqların yaradılması, bağlantının sürətləndirilməsi”dir.

Tədbirdə dünyanın Avropa, Yaponiya, İran, Gürcüstan, İndoneziya, Nigeriya və digər ölkələrindən olan liman rəhbərləri, hökumət nümayəndələri, professor və ekspertlər iştirak edirlər. Tədbir iştirakçıları “İpək Yolu” ilə yükdaşımaları, nəqliyyat qovşaqlarının inkişafı və bu məsələdə limanların rolunu, o cümlədən multikulturalizm, qlobal logistikada mədəni fərqlər, azad ticarət zonalarının işi, onlar arasında rəqabətin artırılması və digər mövzularda fikir mübadiləsi aparacaqlar.

Əli Mustafayev

 

Related articles

ARDNF təhlükəsizlik monitorinqi xidmətlərinin provayderini seçir
23rd February 2018

ED Azərbaycan Dövlət Neft Fondunun (ARDNF) volatilliyin idarə edilməsi və təhlükəsizliyin monitorinqi xidmətlərinin satın alınması üçün elan etdiyi tenderin qalibi olub. Bu barədə tender komissiyasının fevralın 23-də yaydığı məlumatda deyilir.

Find out more
“Covid-19” iş tərzimizi necə dəyişdi?
6th September 2021

Covid-19 böhranı yaşam tərzimizi dəyişdi.  Bir çoxumuz  evdən işləyərək  işimizi yerinə yetirməyin yeni üsullarına uyğunlaşırıq. 

Find out more
Rəqəmsal transformasiya uğurun əsas amili kimi
2nd September 2021

Proseslərin rəqəmsala uyğunlaşdırılması və mənimsənilməsi bugünkü biznes üçün çox mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Buna görə də şirkətlər üçün rəqabətədavamlı və aktual olmaq həmişə çox vacibdir. Rəqəmsal transformasiyaya keçidi başlamaq və sürətləndirmək çox vacibdir, çünki bu, biznesə dair rəqabətdə bir addım öndə olmaq üçün yeni imkanlar yarada bilər. Satış, marketinq və müştəri xidməti kimi ənənəvi rolların transformasiyası təşkilatların müştərilərlə necə düşünməsinə və onlarla əlaqə qurmasına çox təsir edir. 

Find out more