Back

Çağrı mərkəzi sisteminin yenilənməsi

Müştəri – Standard Bank

"Bank Standard"  QSC Azərbaycan ərazisində fəaliyyət göstərən Kommersiya Bankıdır, mərkəzi ofisi Bakı şəhərində yerləşir.

Biznes çağırışları

 

Bankın müştəri xidmətinin keyfiyyətini artırmaq və bir sıra biznes proseslərini optimallaşdırmaq:

 

  • gələn zənglərin qəbulu;
  • bank məhsulları və xidmətləri ilə bağlı məsləhətlər;
  • kartı bloklamaq, balansı yoxlamaq və s. kimi bir sıra əməliyyatlar aparmaq.

 

 

Həll

Çağrı Mərkəzi sisteminin yenilənməsi

 

ED mövcud zəng qəbul etmə sistemini yeniləməyi təklif etdi. Layihə çərçivəsində ED qrupu aşağıdakı işləri həyata keçirdi:

 

  1. Çağrı Mərkəzi sisteminin yeni dizaynı hazırlanmışdır;
  2. Zənglərin qəbulu və işlənməsi üçün yeni alqoritmlər hazırlanmış və razılaşdırılmışdır;
  3. Həll sınaqdan keçirildi, tətbiq edildi və istifadəyə verildi.
  4. Bank rəhbərliyi sistemin uğurlu tətbiqindən sonra telefon sistemi və Çağrı Mərkəzinə əməliyyat dəstəyi göstərmək üçün ED komandasını seçdi.

Texnologiyalar

Cisco Unified Communication Manager, Cisco Unified Contact Center Express